Anda Pengunjung Ke:

Al-Quran Terjemahan

Hadis Muslim

Thursday, January 1, 2009

Selamat Tahun Baru 2009



Selamat tahun baru 2009 kepada semua pembaca dan pengunjung blog putra-faizal sekalian. Syukur pada Tuhan kerana dengan izinNya, jari-jemari putra-faizal masih lagi dapat menari di papan kunci, menitipkan salam di hari pertama tahun 2009.Segala onak duri dan pengalaman pahit manis yang telah kita lalui di tahun 2008 pastinya akan diambil sebagai iktibar dan pengajaran.

Mengenangkan segala kenangan dan perjalanan hidup sepanjang 2008, putra-faizal rasa sayu dan terharu kerana segalanya cukup berharga buat saya. Andai dapat saya undurkan masa, ingin sekali saya merubah segala kesilapan… Namun, mana mungkin segalanya itu akan dapat kembali lagi.

Semoga tahun 2009 akan memberi sinar harapan dan kebahagiaan yang berterusan buat anda semua. Ciptalah azam dan tekad untuk terus mengorak langkah dengan lebih gagah dan tabah untuk mencipta kejayaaan yang lebih gemilang. Moga-moga kejayaan dan kecemerlangan dapat kita kecapi bersama-sama.

Putra-Faizal sebagai pengarang Chot Zone 4 U ingin memohon maaf seandainya tulisan putra-faizal di tahun 2008 yang lalu menyentuh hati dan mengguris perasaaan pembaca sekalian.

Terima kasih kerana masih lagi setia untuk berkongsi rasa dan kehangatan dunia IT, Business, Info, dan Muzik bersama saya.

No comments:

Bidvertiser

Advertlets

Nuffnang