Anda Pengunjung Ke:

Al-Quran Terjemahan

Hadis Muslim

Friday, December 19, 2008

Ada Masalah Komputer???

Salam Sejahtera buat anda semua, pada hari ini saya terpanggil untuk memberitahu dan memaklumkan kepada anda semua satu lagi business yang dilakukan oleh saya. Untuk makluman anda, saya juga menerima untuk membaiki komputer yang rosak, mengupgrade komputer anda, cleankan virus, masukkan antivirus, formatkan komputer, menukar windows contohnya dari Vista ke XP atau sebaliknya. Saya juga menerima untuk memasukkan program2 yang anda inginkan ke dalam komputer anda. Selain itu, saya juga menyediakan khidmat pembelajaran asas microsoft office dan penggunaan windows XP. Kepada sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi saya di talian: 012-2543382 atau melalui email putra2079@gmail.com Proses membaiki komputer dan pembelajaran komputer ini hanya di terima di sekitar kawasan Melaka sahaja. Terima kasih. Semoga berjumpa lagi dalam catatan atau nukilan saya yang berikutnya.

No comments:

Bidvertiser

Advertlets

Nuffnang